16.12.2019

Tiedote Aeratorin ja TPI Controlin sulautumisesta

Aiemmin konsernina toimineet yritykset Aerator Oy ja TPI Control Oy yhdistyvät vuoden 2020 alusta alkaen yhdeksi yhtiöksi.

Hero

Aerator Oy sulautuu TPI Controliin 1.1.2020 lukien ja jatkamme toimintaamme TPI Control Oy:nä. Perinteikäs Aerator jatkaa aputoiminimenä ja ilmanvaihtoon keskittyvien erikoispalveluidemme tuotebrändinä.

Kaikki Aerator Oy:n sopimusvelvoitteet ja vastuut siirtyvät TPI Control Oy:n nimen alle sellaisenaan. Samoin kuin henkilöstö, jotka siirtyvät TPI Control Oy:öön vanhoina työntekijöinä. Yhdistymisen myötä kykenemme tuottamaan lämmönsiirtoon, ilmanvaihtoon ja niiden ohjaamiseen liittyvät palvelut saumattomasti yhden toimijan kautta.

Aerator Oy:n nykyiset laskutusosoitteet lakkaavat 1.1.2020 lukien ja sähköpostiosoitteet muuttuvat muotoon etunimi.sukunimi@tpi.fi. Pyydämme teitä ystävällisesti huomioimaan uuden yritysnimen TPI Control Oy, Y-tunnuksen ja yhteystiedot kaikessa dokumentaatioissa, yhteydenpidossa ja laskutuksessa 1.1.2020 lähtien.

Mikäli sulautumisesta johtuen ilmenee tarvetta käytännön toimenpiteille, pyydämme teitä olemaan yhteydessä sopimusyhteyshenkilöönne tai alla oleviin yhteyshenkilöihin.

TPI Control Oy verkkolaskuosoitteet ja Y-tunnus ovat samat kuin aiemmin: Y-tunnus 2961350-5

Verkkolaskutusosoitteemme on OVT: 003729613505

Laskuliikenneoperaattorinamme toimii OpusCapita Solutions Oy ja sen välittäjätunnus on E204503.

Paperisia laskuja vastaanotamme jatkossa osoitteeseen:

TPI Control Oy (OpusCapita skannauspalvelu)
00062 LASKUNET

Sähköpostilaskuja vastaanotamme osoitteeseen: TPIControlOy.FI.P.129225-9@docinbound.com

Muutamme Vantaalla uusiin, yhteisiin toimitiloihin tammikuun 2020 kuluessa. Uusi osoitteemme tulee olemaan Juurakkotie 5, 01510 Vantaa. Tiedotamme uusista yhteystiedoista muuttopäivän varmistuttua.